Close
Søk
Tilbake til alle nyhetsinnlegg

Våre betingelser

Våre betingelser

Her er våre generelle betingelser. Har du spørsmål om din kundeavtale, kontakt oss gjerne 😊

Bestill i forhandlerportalen

I forhandlerportalen vår kan du legge inn din bestilling, både på forhåndsordre og suppleringer. Her får du tilgang til hele sortimentet vårt, både på fisk og på friluft. Du kan selvsagt også ringe kundesenteret vårt på telefon (37 00 28 88) eller sende en e-post til forhandler(alfakrøll)nordic-outdoor.no om du har spørsmål til portalen, din kundeavtale eller annet!

Fraktbetingelser

Forhåndsordre: CPT Arendal, Incoterms 2020. Alle forhåndsordrer over 25 000 kr ekskl. mva. leveres fraktfritt.
Suppleringsordre: EXW Arendal, Incoterms 2020.

Priser og betalingsbetingelser

Alle priser i portalen og i katalogen er i NOK. Detaljistprisen (forkortet det. pris i katalogen) er ekskl. mva. I portalen er det nettopris på flere av produktene i outleten. Ved for sen betaling påløper forsinkeslsesrente. Kontakt oss gjerne om du har spørsmål om fakturaen din.

Vi forbeholder oss retten til å foreta endringer i pris-, salgs- og leveringsbetingelser uten forutgående varsel. Vi tar også forbehold om feil i priser, bilder eller tekst i portalen, katalogen og ordreskjema.

Frist for forhåndsordre: 1. desember

Ordrebekreftelse på forhåndsordre regnes som godkjent dersom det ikke tas skriftlig kontakt med Nordic Outdoor innen 14 dager etter at bekreftelsen er sendt. Forhåndsordrer kan ikke kanselleres. Dersom det foreligger helt særlige grunner for å gjøre dette, må vi kontaktes og godkjenne en ønsket kansellering. I slike særtilfeller skal kanselllering skje senest 4 uker før ønsket leveringsdato, og vi fakturerer da 20 % av ordresummen.

Noen varer i sortimentet er bestillingsvarer (disse finner du kun i katalogen, ikke på nett. De er merket med B). For disse gjelder egne vilkår, ta kontakt med kundesenteret på telefon 37 00 28 88 for disse.

Restordre

Normalt har vi alle varelinjer tilgjengelig, men unntak kan forekomme. Med mindre annet er avtalt, sendes varen til kunden så snart den er kommet på lager. Er ordren CPT, sendes den fraktfritt. Er den EXW, faktureres frakten sammen med varene.

Returbetingelser

Returer skal alltid avtales med vårt kundesenter før varen sendes. Ring oss på 37 00 28 88 eller send en e-post til forhandler(alfakrøll)nordic-outdoor.no. Da får du også praktisk informasjon om hvordan varene skal merkes, transporteres og lignende. Husk ogsså alltid å legge ved informasjon om hva returen gjelder. Ved retur belastes fraktkostnad. Det krediteres maksimalt 80 % av fakturabeløpet.

Reklamasjoner

Vi overlater i stor grad vurderinger av reklamasjoner til den enkelte butikk, da vi har tro på at det gir forbrukeren best mulig service og deg en enklest mulig hverdag!

Varer med utsalgspris på over 1500 kroner skal sendes oss i retur før kredtering. Skal et produkt inn til service, er det viktig at det legges ved et skriv som beskriver hva som er galt og din kontaktinformasjon, slik at vi kan behandle saken så raskt som mulig. Kontakt oss også alltid før en vare sendes inn. Vi ber om at alle produkter som sendes inn til serviceavdelingen er rengjorte. Kontakt gjerne vår serviceavdeling om du har reklamasjonsspørsmål! Ring 37 00 28 88 eller send en e-post (service(alfakrøll)nordic-outdoor.no).


Noe du ikke har fått svar på?

Ikke nøl med å kontakte oss 😊
Sentralbord: 37 00 28 00.
Kundesenter: 37 00 28 88.
E-post: forhandler(alfakrøll)nordic-outdoor.no

PS: tips oss gjerne om bilder!

Har du en kunde som har fått en stor fisk på en Sølvkroken-sluk? Eller som har hatt telt eller turutstyr fra oss med på fjelltur? Gi oss gjerne et hint om fine bilder fra hele landet, så deler vi gjerne videre i våre egne kanaler!

Følg oss på Instagram:

Sølvkroken
Nordic Outdoor
Coleman Norge

Følg oss på Facebook:

Sølvkroken
Nordic Outdoor

Neste artikkel

Pilk uten bly